Inlägg trettioåtta: Psyko?


Idag när jag var i stallet och mockade boxar kom det en låt jag inte hört på länga igång i hörlurarna,
låten visade sig vara Faith Hill's låt "There you be" och kunde inte låta bli att spinna vidare på texten då jag stod där och hade absolut ingen och prata med förutom mitt ego (vilket kan bli lite långdraget då jag till 75% vet vad som kommer som svar...) Men ialf, refrängen har ett lustigt avsnitt:

"There always be a place
For you for all my life
I’ll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you’ll be"

...
Nu är det inte så att jag har konstigt tankesätt (kanske lite, det är mycket som ryms i min skalle!) för om man läser rad för rad så blir det konstigt, hela sången som är igentligen rätt så fin blev härmed helförstörd för mig pga mig och mitt ego...


Kommentarer

Populära inlägg