Inlägg Tjugosju: Blah blah blah blah


Hejsan hoppsan! Jag slår säkert rekord att inte skriva här! Men nu slår jag slag i saken och skriver några rader samt lägger upp lite fula bilder :)
Det har ju, som inte är ingen större nyhet för sverige, att det är mycket snö här! Dock inte lika mycket som det är nere i Hjo (såg bilder därifrån, snön var uppe till hästmagarna på hästkrakarna) ;) Här i Närke är det kanske max 50 cm!
Och nu när det är snö så gör ju man det som skidor och pulkor var gjorda för egentligen, dvs att tolka efter hästen (Lovis i detta fall!).
Grannbarnen kom då över idag för att åka tefat efter Lovis runt 5km rundan idag, det var ungefär -14 och mina kinder höll på att frysa av! Men det var otroligt kul ialf!

Och jag känner att min hjärna inte alls har ngn connection med resten av kroppen så allt ni nu har läst, om ni orkat er hit är HELT osammanhängande! Så jag bör nog sluta nu! Hejs!


Skit-Lisa


Lycklig Billy blir jagad av Ebba
Ebba spanar in Billy
Ekdungen
Nattbild på Huset :)

Kommentarer

Populära inlägg