Inlägg Trettiotre: Bokeh

Det har inhandlats lite nya saker till hästarna idag! :D
En ny och fin tömkörningsgjord i läder och tömmar så att jag och Lovis kan komma igång med tömköringen!
Jag börjar ana mer och mer att Lovis blev kört i Tyskland! Hon är så possitiv när man tömkör och tolkar efter henne, så himla pigg är hon sällan annars (vilket är otroligt kul med den annars så snälla o lugna Fjordstoet!) :) Nu gäller det o hitta en billig kärra till henne och ett passande sele så man kan testa min hypotes samt att vi ska ta och anmäla oss till Anders Eriksson på tömkörningskurs i vår :D *Längtar och hoppas jag har jobb till dess* ;)

_____________________________________________________________


Kom på att det var sjukt längesen jag använde mig av filter på mina bilder! Så jag tog mig i kragen och roade mig med att blanda bokeh bilder med vanliga! Blev lite nöjd faktist, lite sött och drömskt kan man nog kalla det!

Tycker ni?

Kommentarer

Populära inlägg