Inlägg Trettiotvå: Jack's Back!

Nu har jag som vanligt inget speciellt att skriva om, så jag tar och skriver om en filmtrailer jag hittade på Youtube!
Trailern var till filmen Titanic; Jack returns! (vilket då är med andra ord Titanic 2) Filmen handlar då om att Jack, den fattiga pojken som levde rövarn med överklassbruttan Rose på Titanic innan de skiljdes åt då han frös ihjäl och drunknade (vilket många nu skulle tänka: Jaha, kommer han tillbaka från de döda?!? Ja, det gör han..) året Rose fyller 100 åker ett team till det sjunkna skeppet för lite hederlig vrakplundring och finner en man (Jack), fryst i ett rektangulärt isblock på havetsbotten (Jag tycker att det förstör hela trailern... Hur kan bara Jack vara fryst i ett isblock medans havet runt honom inte är det? Är han Ice-man eller?!?) Teamet tar upp Jack, ger honom till FBI (OFC! Vem annars?) som tinar upp honom och han LEVER!!! (han frös ju ihjäl!!!) FBI behåller Jack för observation några dagar för att kolla hur man mår (samt kör ngr experiment..), men Jack lyckas gräva hål i cellen och rymmer.... Till en värld som är helt olik den han lämnat när han frös ihjäl! FBI vill döda honom osv....

Aja, Som tur var var det bara en fanmade ;) Så jag slapp försöka hitta den och skratta ihjäl mig när de tinar upp Jack-liket :) hehe

Som kompensastion laddar jag upp en av mina favoritbilder:

Bild:
Christian Olsson, Fibes, Oh Fibes!

Kommentarer

Populära inlägg