Inlägg Tjugofem: Fy fasiken vad kallt det är!

Imorse när jag vaknade så ville jag helt allvarligt inte alls vakna! Jag hade det så varmt under mina dubbla täcken, men var illa tvungen att gå o sjukskriva mig pga (Gnällvarning!) halsmandlar som golfbollar och en helt otrolig värk i ryggen, så bokad tid till sjukgymnasten! Sen att det var -22 ute gjorde det bara ännu värre! (Gnällvarning över!)
Det värsta att ha hästar är faktumet att de måste ut och in varje dag samt behöver mat, vatten och mockad box (och pga hästarna fortfarande inte lärt sig vad rumsrenhet är så måste det fixas varje dag, de är ett evighetsjobb! ;] ) så måste man ta sig ut i kyla och arbeta pga annars kommer det aldrig att hända ngt... Men Lovis och Laakso får även de situationerna att vara värd det! Trots att Laakso går och biter en konstant i armen och busar och hoppar så är han bra charmig, som imorse när Billy-bror hängde i hans svans och Laakso såg VÄLDIGT konfunderad ut! ;)
Och Lovis är Lovis och ALLA älskar Lovis! ;););)

___________________________________________________________________

Och la ut denna bild på FOTOsidan.se och fick kommentarer att jag skulle beskära bilden ngt mer, så jag gjorde det och är inte helt säker på vad jag tycker om det...
Bra eller inte, länken på "orginalet" finns under bilden och så får ni få som läser bloggen tycka och tänka! :)


Länk till orginalet: http://fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/2199882.htm

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg