Inlägg Tjugofyra: Salix och kall promenad x2

Gjorde idag ett aktivt val med att skippa idrotten idag för att honna mocka mina boxar innan fysiklektionen så att Lollo slapp göra det efter skolan och jag slapp mocka 19.00...
Gick som kompensation till idrotten på långpromenad m hundarna runt höre som är på 4.5km i -10 grader celcius :)
Och med på promenaden hade jag min nya älskade kamera Fujifilmen och tog en hel del bilder, blev mest nöjd över Salix-bilderna! :D Riktigt "grafiska" i min mening!



Och åter igen min återkommande objekt; Mr Oak!
Lillebror Billy
Tycker att Köpsta (där jag råkar bo) skylten är bra mycket snyggare än Höre-skylten! ;)
Och Lollo kom och mötte mig där jag gick ensam i mörkret de 3.5 km hem från bussen i den svinkalla, stjärnklara natten (en av få ggr jag har cursat över att det var stjärnklart, men jag såg inte ett skit.. Gick ner i diket ca 5 ggr!)


Mvh Angelica!

Kommentarer

Populära inlägg