Inlägg Sexton: Jag é inte bitter!

"Nej jag är då inte bitter..."

Sa den o så kända komikern Robert Gustavsson när han gestaltade Tony Rickardsson under idrottsgalorna ända tills Tony fick sitt Jerringpriset.
Och jag känner likadant! Jag känner då och då för att måla lite för att berätta hur min dag varit, men kan inte då jag vet att det finns en människa på denna jord med exakt samma gener som jag som då kommer måla samma bild SÅ mycket bättre!
Jag har ibland fått mina ofärdiga bilder "färdig"målade av denna människa, så efter många om och men la jag av med att måla och ägnade heltid på att ta bilder som inte heller alltid blir som jag vill!

Nu kan ju ni få gissa vilken bild jag har gjort på 20 min och vilken bild min enäggstvilling Rebecca har målat på 20 min... (okej, den kanske tog längre tid, men skissen som är densamma fast utan färg tog nog knappt 20!)

Kommentarer

  1. men heeej angelica! :D:D vad tjusig blogg du har! :D kul att du hittade min :D haha. är allt bra??? :D:D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg