inlägg Tjugotre: Bingo och Fujifilm

För den som är uppdaterad på FB, Sms eller BDB vet att jag var med i Rix Morgonzoo tävlingen "Jag och min radio" och kom då på andra plats med denna bild (nedan)
Visst var jag nöjd, men alla vet att andra plats är ju den första förloraren! ;)
Men ialf, på andra plats fick man ialf skapliga priser som då var en Fujifilm kompaktkamera, fotobok och 2 fribiljetter till fotomässan i stockholm! Och det var en hel del frågor om hur jag skulle få mina biljetter till mässan då jag bor i Örebro och tävlingen var slut på fredagen så chansen att jag skulle få biljetterna på posten var ju att glömma! SÅ på lördagen åkte Jag, Mamma, Pappa och Louise till Älvsjömässan för att gå på fotomässan... Med utragna sidor från mail och RixFm så kom jag in och fick även min kamera och fotobok på plats! SUPER! :D Slapp fattiga jag komma hem tomhänt! ;) Köpta även ett undervattenshus och ...

Bingos bok (som min kära mor köpte till mig!) fick den även signerad! ;) När jag senare skulle gå dit för att ta bild m honom så blev han helt förbluffad att boken redan var signerad av honom fast jag inte varit där tidigare, han hörde inte när jag nämde att den redan var signerad och jag bara ville ha en bild!
Dock var mitt namn felstavat! ;)
____________________________________________________________________


Första dagen med min nya kompaktkamera! Den är Helt och hållet godkänd av mig!
Helt super suverän och ger bra skärpa i de mesta förhållanden!
Här nedan ser vi mitt Fjordsto Lovis vänta på att hon ska ut i snöstormen och äta morgon höet, väl inklädd i sin galadress som bara får användas när det är snö på marken! ;)
Och Åke sitter och lurar bland cyklamen blommorna!

Så, det var lite uppdatering om vad som har hänt i mitt liv! :)
Ciao för nu!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg