Inlägg Femton: Skit-tisdag?

Nu har det varit länge sen jag skrev här... igen, men jag SKA bli bättre (säger jag varje gång, humpf..) på detta med att skriva om mina dagar! Och med tanke på mina små avbrott så skulle det nog vara tio gånger bättre om jag skrev Inlägg istället för Dag som titel! ;)

Aja, men dagen idag har ju inte varit den mest lyckade, vaknade imorse av den enkla anledningen att hästarna skulle ut men kom bara till toaletten då jag huxflux fick en släng av plötslig magsjuka bara sådär! Så istället för en kvalitetstid med Lovis blev det kvalitetstid med toaletten (inte lika säkert på att den uppskattade det mer än Lovis skulle ha gjort...), men som tur var var det ju bara en släng och kl 1200 var det som absolut inget hade hänt så jag tog mig ut till stallet och mockade box och sen blev det raka vägen in för att papiljota Louise hår.
Att dagen till ära också var mulen och grå var väl bara en plus i kanten eller? ;)

Läste även på msn-news att enligt några forskare i England så är tisdagar veckans värstaste dag och inte måndagar som så många tycker, och jag kan nog instämma! Vad händer på tisdagar? Jag fick t.ex. idag som jag berättade en liten släng av magsjuka! ;)
Får alla hoppas att lill-lördag blir en mycket bättre dag!

Kommentarer

Populära inlägg