Inlägg Tjugo: What happened to Mumfie and his friends?!?

Är det någon mer än mig som minns Mumfie? Det var (och är!) en av få serier som jag ABSOLUT älskade! Tyvär var jag endock en av många barn som levde livet utan att ha en aning om vilken dag och tid Mumfie spelades på tv! Jag såg ungefär 10% av serien om jag ska vara ärlig! Vilket är synd då jag än idag undrar hur det gick för Mumfie och hans vänner (för det var väl en han?), hittade de grisens mamma och syskon och hur gick det för fågelskrämman?
Och den största frågan av dem alla; FINNS det ngn film/Dvd-box med alla avsnitten?!?
(Och än en gång visar jag den otroliga vuxna sida av mig!) ;)

Har förövrigt haft kvalitetstid med en HP-tekniker som inte ringde tillbaka igår! ;) Men nu fungerar iallafall faxen igen så fadern kan faxa sitt jobb!!
Hurra för mig och HP-support!

Och varför är det en trasig flaska brevid Mumfie i bilden ö.t.h? D;
Sabotage måntro?

Kommentarer

  1. här är mumfie å haans vän fågelskrääämman - tralalala nåt sånt gick den :D

    det gick på söndagar innan söndagsöppet, och jag skulle alltid bada och sen gå och lägga mig just precis då (haha, mamma lyssnade ju inte på att jag ville se det där! :@) så jag har också sett typ 10% av serien. BUU. jag vill veta var mumfie hamnar till slut!!!

    kommer ihåg ett avsnitt särskilt, när dem är nere under vattnet! har du sett det? jättecoolt, det fanns en jättestor mussla med en stoor pärla och någon elak som var i ett sjunket skepp. :p

    haha, hittar du en box med serien får vi allt ha ett riktigt maraton tycker jag! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg